U gebruikt een verouderde browser. Wij raden u aan een upgrade van uw browser uit te voeren naar de meest recente versie.

Melding van storingen en andere problemen

Voor de vereniging is het van groot belang te weten wat er onder de bewoners leeft. Wij zijn natuurlijk vooral geintereseerd in de ervaren problemen en storingen in en rond de woning. Alleen als wij goed op de hoogte zijn van wat er onder alle bewoners leeft kunnen wij de juiste beslissingen nemen en onze prioriteiten stellen.

Wij ontvangen dan ook graag een kopie van elke (storings)melding aan 365Beheer. U kunt dit kwijt per e-mail aan meldingen@hv-debrinkhof.nl. Het bestuur inventariseert op deze manier op structurele basis de 'problemen' die leven onder de huurders. Ook als u een reactie heeft gekregen van 365Beheer en uw melding al dan niet correct is opgelost horen wij dat graag. Hiermee krijgen we ook inzicht in de kwaliteit van de afhandeling van uw meldingen aan 365Beheer.

Tip: In de onderhoudswijzer van 123Wonen/365Beheer kunt u nagaan welke kosten voor eigen rekening zijn en welke voor rekening van de verhuurder komen.

 

Hierinder vindt u als voorbeeld een historisch overzicht van bij ons binnengekomen meldingen en het vervolg:

     Reactie B=bewoner, HV=Huurders Vereniging, 123=Verhuurder
       
Nr. Datum Reactie Klacht
       
1 20-6-2011 B Waterschade na onderhoud CV-ketel > balkon, plavond,laminaat
  18-7-2011 B Nog steeds geen reactie op waterschade
  17-11-2011 123 Installateur aansprakelijk
       
2 24-6-2011 B Lekkage ruit
  jul-11 B Iemand van 123-wonen geweest om eea te constateren
  10-1-2012 B Nooit meer wat van gehoord!
       
3 26-6-2011 B Kapot/slecht werkende intercom
  26-6-2011 B Geen reactie
  10-1-2012 B Nog steeds geen actie
4 26-6-2011 B Verstopte afvoer
  10-1-2012 B Uiteindelijk zelf ontstoppingsdienst gebeld en betaald
       
5 14-7-2011 B Lekkage 2-de voordeur RB hoge nummers
       
6 20-7-2011 B Geluidsoverlast afzuiging > verkeerd ingeregeld?
  22-7-2011 123 Installateur is op vakantie > zal na vakantie actie ondernemen
  24-7-2011 HV Advies om via E-mail of schriftelijk te reageren
  23-10-2011 B Nog geen actie geweest
  25-10-2011 123 Betreft centrale afzuiging die schimmelvorming moet voorkomen
  17-11-2011 123 Installatie wordt nagekeken
       
7 20-7-2011 B Toilet blijft doorlopen > vlotter vervangen?
  22-7-2011 123 Begin volgende week zal afspraak gemaakt worden
  23-10-2011 B vlotter is vervangen, maar stortbak blijft doorlopen
  25-10-2011 123 Defecte stortbak is voor eigen rekening
  28-10-2011 B Waar staat dat in huurcontract?
  17-11-2011 123 Alg. voorwaarden worden opgestuurd
       
8 20-7-2011 B Lekkage kelderdeur naar buiten + defecte lamp
  17-11-2011 123 Wordt naar gekeken
9 20-7-2011 B Kapotte TL-buizen in garage (oa. nr.29)
  17-11-2011 123 Komende week wordt het complex weer gecontroleerd
  20-3-2012 B Zijn na 9 maanden vervangen
10 20-7-2011 B Rode lamp defect bij inrit garage
  17-11-2011 123 Zwaailicht laten hangen, doet geen dienst meer
11 20-7-2011 B Intercominstallatie is niet te verstaan
  17-11-2011 123 Is bekend en wordt in groot onderhoud opgenomen
12 20-7-2011 B Bordjes met waarschuwing rode zwaailichten overbodig?
  17-11-2011 123 Ja, zijn overbodig
       
13 24-7-2011 B Schuurdeur is totaal vernield door bewoners
  24-7-2011 123 Er zal gecontroleerd worden of huurder 25-07 de schade heeft hersteld
  9-8-2011 HV Deur hangt er in, maar kan niet meer op slot
  7-10-2011 HV Zou in sept. gerepareerd worden, advies > brief sturen naar bewoner
  7-10-2011 123 Bergingsdeur RB > geen verandering > afspraken onduidelijk
  25-10-2011 HV Bewoners zeggen toe schade aan deur snel te repareren
  17-11-2011 123 Dreigbrief sturen met offerte
       
14 26-8-2011 B Lekkage gang opgelost > schilder is nog niet geweest
  9-10-2011 B Inmiddels foto's gemaakt en nog geen reactie
  26-10-2011 B Herstelde verfwerk in gang is niet naar tevredenheid
  17-11-2011 123 Kleurverschil is niet te voorkomen
15 26-8-2011 B vanaf 1 mei vensterbank stuk > zou besteld zijn?
  9-10-2011 B Inmiddels foto's gemaakt en nog geen reactie
  26-10-2011 B Reeds vervangen vensterbank heeft andere kleur dan de rest
  17-11-2011 123 Kleurverschil is niet te voorkomen
16 26-8-2011 B Bovenste vergrendeling balkondeur is defect
  9-10-2011 B Inmiddels foto's gemaakt en nog geen reactie
  26-10-2011 B Vergrendeling van balkondeur is nog steeds niet gemaakt
  17-11-2011 123 Afspraak met klusjesman is gemaakt
  27-11-2011 B Slot is vervangen
17 26-8-2011 B Kapotte tegel bij raam zorgt voor geluidsoverlast
  9-10-2011 B Inmiddels foto's gemaakt en nog geen reactie
  26-10-2011 B Tegel is opgevuld met zand maar blijft voor lawaai zorgen
  17-11-2011 123 Afspraak met klusjesman is gemaakt
  27-11-2011 B Tegel is vervangen en maakt geen geluid meer
       
18 5-9-2011 B Vervangen oude keuken zou zijn toegezegd door VBA
  17-11-2011 123 Contact met Accres is gezocht > wachten op antwoord
       
19 14-9-2011 B Kapotte lamp hal HF
  7-10-2011 123 Vele lampen in kelders zijn vervangen
       
20 14-9-2011 B Kapot slot + deurdranger kelder HF
  7-10-2011 123 Is inmiddels vernieuwd
21 14-9-2011 B Lekkage galerijdeur
  7-10-2011 123 Lekkage galerijdeur > nog niks mee gedaan
  17-11-2011 123 Actie loopt
       
22 1-10-2011 B Wietlucht vanaf de vierde verdieping
  2-10-2011 123 Vernemen graag het huisnummer en gaan actie ondernemen
  4-10-2011 HV Welk nummer > eventueel samen heen
  7-10-2011 123 Wietlucht  > nog een klacht ontvangen > kan niets mee
  25-10-2011 HV Simon is wezen ruiken > Rita heeft bewoners er op aangesproken
       
23 9-10-2011 B Lamp stuk in kelder RB-laag
  25-10-2011 B Lamp nog steeds stuk in kelder RB-laag
  25-10-2011 123 Stukke lampen worden 1x per 3 weken vervangen
  6-11-2011 B Lamp is inmiddels vervangen
       
24 9-10-2011 B Rioleringsstank uit putdouche
  26-10-2011 B Nog steeds vieze afvoerlucht in douche
  17-11-2011 123 Niks aan te doen, ligt aan de bouw
  27-11-2011 B Onieuw mail gestuurd
  6-2-2012 B Onieuw mail gestuurd  > stank wordt alleen maar erger
  5-3-2012 B Ng steeds geen antwoord!
  18-3-2012 B Ng steeds geen antwoord!
  9-4-2012 B Krijg geen contact, wordt niet teruggebeld, totaal geen reacties!
       
25 26-10-2011 B Vordeur is van binnenuit niet op slot te draaien
  27-11-2011 B Sot is vervangen
       
26 11-11-2011 B Kozijnen in zeer slechte staat. Water komt naar binnen.
  15-12-2011 123 Simon persoonlijk langs geweest > beaamt slechte staat van onderhoud
  20-12-2011 123 Aannemer langs geweest > eerst winter door, dan slechte stukken vervangen
  15-3-2012 Na meerdere pogingen eindelijk contact met Simon > overlegt zsm met Accres
  10-4-2012 Nog steeds geen reactie
  10-4-2012 123 Wachten op Accres, individueel geen actie, wachten tot groot onderhoud?
       
27 22-11-2011 B Lamp bij voordeur is stuk 
  3-12-2011 B Lamp is nog steeds stuk
  15-1-2012 B Lamp is gemaakt
       
28 30-11-2011 B Stank in berging
  5-12-2011 B Nog geen reactie 
  8-12-2011 B Nog steeds geen reactie
  8-12-2011 123 Oorzaak nog niet kunnen vinden
29 30-11-2011 B Afvoer douche loopt onvoldoende door
  5-12-2011 B Nog geen reactie 
  8-12-2011 B Nog steeds geen reactie
  8-12-2011 123 Ontstoppingsdienst wordt aangestuurd
  9-4-2012 123 Nog geen toestemming > pak ik vandaag op voor drie appartementen
30 30-11-2011 B Schimmel op kitranden in badkamer
  5-12-2011 B Nog geen reactie 
  8-12-2011 B Nog steeds geen reactie
  8-12-2011 123 Komt Simon zelf voor langs
       
31 3-12-2011 B TL-balk kelder lage RB-nummers is stuk + uitbordje flikkert
  15-1-2012 B Nog niet gemaakt
  24-1-2012 B TL-balk nog steeds niet gemaakt voor kelderdeur RB 6
  13-2-2012 B Zijn gemaakt
       
32 10-1-2012 B Volle brievenbussen 
       
33 15-1-2012 B Doucheputje loopt niet goed door
  17-1-2012 123 123-wonen kan bedrijf inschakelen (bij eigen schuld > eigen kosten)
  8-2-2012 B Nog geen ontstoppingsbedrijf gezien of gehoord
  8-2-2012 123 Fa. Bosch zal contact opnemen!
  27-2-2012 B Nog geen fa. Bosch gesproken!
  18-3-2012 B Nog steeds geen contact met fa. Bosch!
  9-4-2012 123 Nog geen toestemming > pak ik vandaag op voor drie appartementen
34 18-3-2012 B CV-ketel moet nagekeken worden
  9-4-2012 123 Linthorst maakt binnenkort nieuwe afspraak middels kaartje in brievenbus
35 18-3-2012 B Kan de centrale afzuiging zachter? Vorige bewoners hadden er kranten in gedaan
       
36 23-1-2012 B Hele kelder aan Helfrichstraat staat onder water
  23-1-2012 123 Kelder wordt leeggezogen > vandalen hebben brandslang open gedraaid
37 23-1-2012 B Er zitten scheuren in het plafond van de parkeerkelder, waar water uitdruppelt
  23-1-2012 123 Komt waarschijnlijk van de kantoorruimte er boven. Daar was waterschade?
  1-4-2012 B Lekkage is inmiddels vanzelf gestopt
       
38 23-1-2012 B Hele kelder aan Helfrichstraat staat onder water > wie betaalt geleden schade?
  23-1-2012 123 via eigen verzekering van gedupeerden
  28-1-2012 B Eigen verzekering betaalt geen waterschade uit.  > geen breuk, defect of braak!
       
39 24-1-2012 B 2 kapotte galerijlampen 
  13-2-2012 B Zijn vervangen
40 24-1-2012 B AH-winkelwagentje vol plastic en verf onder trap RB lage nummers
  25-1-2012 123 Men zal proberen deze week lampen te maken en winkelwagentje te verwijderen
  26-3-2012 B Nog steeds geen reactie ontvangen!
  26-3-2012 123 Winkelwagentjes worden deze week nog verwijderd!
  2-4-2012 B Winkelwagentje is verwijderd
       
41 28-1-2012 B voorstel voor scootmobielruimte > voormalige containerruimtes?
  28-1-2012 123 Wij weten niks van voormalige containerruimtes af
  1-4-2012 B Bewoner heeft na briefwisseling met Accres binnen twee dagen toezegging!
       
42 4-2-2012 B Tegelvloer in kelder bij lift is losgelaten
  24-2-2012 123 Meerdere offertes zijn aangevraagd. Geen tegelvloer, maar stortvloer
  4-4-2012 123 Reparatie vloer is nog in overleg
  4-5-2012 B Vloer is gestort
       
43 4-2-2012 B Defecte schakelaar ventilator lift Helfrichstraat
  1-4-2012 B Is nog steeds defect
  6-4-2012 123 Defecten zijn aangemeld bij Accres
  9-4-2012 123 Komt offerte voor nieuw ventilatiesysteem
  10-4-2012 B Heb inmiddels zelf schakelaar voorzien van zelfgemaakt binnenwerk.
44 4-2-2012 B Verdwenen spiegel in lift Helfrichstraat
  1-4-2012 B Heb zelf een nieuwe spiegel opgehangen
45 4-2-2012 B Defecte TL-armaturen boven parkeerplaatsen nr. 12 en 13
  1-4-2012 B TL-armatuur nog steeds defect
  6-4-2012 123 Defecten zijn aangemeld bij Accres
       
46 6-2-2012 B Voordeur beneden sluit niet meer en onderruit is kapot
47 6-2-2012 B Onderhoud cv-ketel heeft niet plaatsgevonden in 2011 (vulslang defect)
  5-3-2012 B Nog geen antwoord gehad
  18-3-2012 B Nog geen antwoord gehad
  9-4-2012 B Krijg geen contact, wordt niet teruggebeld, totaal geen reacties!
  9-4-2012 123 Linthorst maakt binnenkort nieuwe afspraak middels kaartje in brievenbus
  23-4-2012 B Kaartje in de bus > komen 16 mei voor onderhoud cv
       
48 8-2-2012 B Kromgetrokken buitendeur > is in 2011 bekeken en nieuwe zou besteld worden
  9-4-2012 123 Deur is vervangen
  1-5-2012 B Deur moet nog geschilderd worden. (niet door poolse heren!!)
  15-5-2012 B Deur is nog steeds niet geschilderd!
  15-5-2012 123 Deur wordt binnenkort door leverancier geschilderd
  4-6-2012 B Nog steeds niets gehoord!
  15-6-2012 B Nog geen enkele reactie > huren nu zelf schilder in en verrekenen dit met de huur
  22-6-2012 B Simon had gereageerd, overleggen met Accress en terugbellen > geen reactie
  27-6-2012 123 Aanvraag is ingediend. Moeten wachten op toestemming.
  27-6-2012 B Brief is al weg naar Accres en deel v.d. huur wordt ingehouden. Na 26-6 komt schilder
  28-6-2012 123 Alex > Accres geeft toestemming > wordt met spoed schilder ingezet. Andere afzeggen.
49 8-2-2012 B Slaapkamerraamkozijn komt water door heen > is dichtgekit maar lekt nog steeds
  21-2-2012 B Nog totaal geen reactie ontvangen!
  9-4-2012 B Kozijnproblemen zijn nog niet opgelost
  1-5-2012 B Ben heeft nieuwe tochtstrip gemonteerd > afwachten op het resultaat 
       
50 11-2-2012 B Kapotte deurkruk tussendeur hal/trappenhuis (RB lage nummers)
  25-3-2012 B Nog geen antwoord gehad
  9-4-2012 123 Opdracht is al gegeven, gelijk met nieuwe deurdranger
  12-4-2012 B Is vervangen
       
51 13-2-2012 B Voordeur klemt RB hoge nummers + ruit is kapot > reeds gemeld op 3-2
  14-2-2012 123 Was bekend > deze week komt iemand langs om probleem zsm op te lossen
  20-2-2012 123 Ruit wordt 21-2 vervangen, klemmende deuren volgende week door ander bedrijf
52 13-2-2012 B Pleisterwerk / betonrot 1-ste verd. RB hoge nummers > reeds eerder gemeld
  14-2-2012 123 Al lang bekend, maar kan op korte termijn niet verholpen worden 
  20-2-2012 123 Komende periode wordt oorzaak/lekkage opgezocht, daarna reparatie
  9-4-2012 123 Was nog niks mee gedaan. Vandaag offerte aanvraag gedaan
53 13-2-2012 B 5 defecte plafondlampen galerij
  14-2-2012 123 Er worden alleen lampen vervangen die doorgegeven worden aan 123-wonen
       
54 5-3-2012 B Bel/intercom defect
55 5-3-2012 B Kraan in keuken lekt
56 5-3-2012 B Scheur in muur kleine slaapkamer
  5-3-2012 123 Toestemming is gevraagd
  23-3-2012 B Hoe staat het er mee?
  23-3-2012 123 Toestemming nog niet ontvangen, ga ik direct achteraan. Maandag horen jullie eea.
  2-4-2012 B Opnieuw nog geen reactie!
  6-4-2012 B Nog steeds geen reactie!
       
57 18-3-2012 B Interne afzuigsysteem maakt herrie, komt kooklucht van andere bewoners uit
  9-4-2012 B Krijg geen contact, wordt niet teruggebeld, totaal geen reacties!
       
58 18-3-2012 B Slot van voordeur is defect. Kan niet meer omgedraaid worden.
  26-3-2012 B Nog geen reactie gehad
  26-3-2012 123 Is aanvraag voor ingediend
  9-4-2012 123 Er wordt contact opgenomen
  12-4-2012 B Is vervangen
  25-4-2012 B Klusjesman komt probleem oplossen!
59 18-3-2012 B Afvoer douche loopt niet meer goed door. Keukenafvoer stinkt.
  26-3-2012 B Nog geen reactie gehad
  26-3-2012 123 Is aanvraag voor ingediend
  9-4-2012 123 Nog geen toestemming > pak ik vandaag op voor drie appartementen
  25-4-2012 B Klusjesman komt probleem oplossen!
  14-5-2012 B Fa. Bosch komt 18-5 afvoer douche en keukenafvoer reinigen.
       
60 25-3-2012 B Lamp voor nr.16 is al sinds 1 maart defect. (telefonisch gemeld)
61 25-3-2012 B Handgreep tussendeur hal weer los (zie mail 11 februari)
  12-4-2012 B Handgreep is vervangen
       
62 26-3-2012 B Kitvoegen van grote ramen aan Nieuwstraatzijde moeten vernieuwd
       
63 25-4-2012 B Afzuigsysteem gaat steeds meer geluid maken > contstante piep
  26-4-2012 123 Aan eigenaar wordt opdrachtbon gevraagd voor monteur
  4-5-2012 B Is er al wat bekend?
  20-6-2012 B Op 16-5 monteur geweest. Voorstukje monteren > nooit meer wat gehoord.
       
64 27-4-2012 B Geluidsoverlast van twee blaffende honden > bewoner gaat hierom verhuizen!
       
65 23-5-2012 B Weer lekkage in de gang > dak lek net als vorig jaar, ondanks nieuw dak.
  13-6-2012 B Monteur is wezen kijken en kan niets vinden > wachten tot de volgende bui.
       
66 14-5-2012 B Twee defecte intercoms
  16-5-2012 123 Melding wordt doorgegeven aan installatieburo Bouwmeester
  24-5-2012 B Eén intercom gemaakt > tweede nog niet.
  12-6-2012 B Tweede intercom is nu ook gemaakt > los draadje
       
67 12-6-2012 B Stank door lekkende vuilniszak min lift RB. Lage nrs. > linoleum aangetast
  15-6-2012 123 opdracht is verstrekt
  20-6-2012 B Nieuw linoleum is aangebracht
68 12-6-2012 B Motor in afzuigkap is defect
  20-6-2012 123 Is voor eigen kosten
       
69 1-6-2012 B Kapotte/verdwenen vloertegels in hal Helfrichstraat
70 1-6-2012 B Binnenkant raamkozijn kapot > rotten
71 1-6-2012 B Geen draadglas in buitendeur
72 1-6-2012 B Losse vloertegels voor lift op eerste verdieping
  15-6-2012 B Nog geen reactie op bovengenoemde gebreken
       
73 4-4-2012 B Lekkage van douche naar onderburen. Douche nu met zeiltje > schimmel
  19-6-2012 B op 4-4 is er iemand wezen kijken, maar sindsdien nooit meer wat gehoord.
  12-7-2012 123 Offerte is binnen voor nieuwe betegeling. Wachten op toestemming Accres.
       
74 20-6-2012 B 40 jaar oude CV-ketel lekt gas en dient vervangen te worden volgens Linthorst
  24-6-2012 123 Ketel wordt op den duur vervangen, maar nog niet binnen enkele weken
       
75 29-6-2012 B Verstopte afvoer > twee maal reparateur geweest > werkte averechts > nu verholpen
76 29-6-2012 B Opnieuw lift defect > minimaal éénmaal per maand
77 29-6-2012 B Opnieuw intercom defect
78 29-6-2012 B Al drie keer gemeld dat dubbele raam lekt. > Kozijn begint nu te rotten

 

Cookie-beleid

Deze site maakt gebruik van cookies om informatie op uw computer op te slaan.

Gaat u akkoord?